úterý 29. dubna 2014

Moje elf štětce


Hodně mých štětců je od elf a jsou to také ty co používám nejčastěji a nejraději. Jsou velmi levné, ale oproti ceně vážně kvalitní. První dva jsou ze základní řady Essentials a zbytek z řady Studio. Ty Essentials stojí 39 Kč každý a Studio okolo 97 Kč, takže opravdu málo.



Takže tedy, z řady Essentials mám dva,Professional Foundation brush a Blending eye brush. Nejsou špatné, ale zrovna z těchhle moc odvařená nejsem.


Štětec na makeup je taková ta typická špachtle, kterou já osobně vůbec nemám ráda, a navíc štětiny má skoro všechny stejně dlouhé, takže při nanášení stranou dělá na obličeji šílené šmouhy.


Blending eye brush není až tak marný. Je celkem velký takže na "blending" je super, jenom mi vadí, že jsou štětiny trochu tvrdší, ale tak za 39 korun, co bych chtěla. Také celkem dost pelichá.


Když se ale posunu ke štětcům ze Studio řady, tak tady není žádný problém. V podstatě k nim nemám žádnou větší výtku. První dva jsou Powder brush (vlevo) a Complexion brush. Powder brush je perfektní na dobré zapracování pudru a slyšela jsem, že ho i někdo používá na makeup. Jsem s ním moc spokojená, je krásně hustý a nevypadávají z něj žádně štětiny. Druhý Complexion brush je taky perfektní, používám ho hlavně na tvářenku i když dříve jsem ho měla spíš na pudr. Pro oba účely je perfektní!


Mineral powder brush a Angled blush brush už jsou o něco menší. Mineral powder štětcem si většinou dělám kontury a jde to s ním perfektně, je menší a skvěle se dostane přesně tam, kam chci. Blush brush teď už tolik nepoužívám, jelikož tvářenku, jak jsem už říkala, nanáším Complexion štětcem, ale nemůžu říct, že by byl špatný, jenom prostě upřednostňuji na tvářenku větší štětec.


Trojice (zezdola) Blush brush, Fan brush a Small stipple brush. Upřímně vůbec nevím proč se Blush brush jmenuje Blush brush, protože tohle podle mě vůbec není tvar štětce na tvářenku. Každopádně já jsem si ho oblíbila na zapudrovávání korektoru pod očima. Jiný účel jsem pro něj bohužel zatím nenašla, takže tenhle mi přijde jako nejzbytečnější, to ale neznamená, že by nebyl stejně kvalitní. Fan brush používám na highlighter a vyhovuje skvěle. No a nakonec můj oblíbený Small stipple brush, který používám na krémovou tvářenku. Je skvělý, nedělá šmouhy a tvářenku nanese krásně rovnoměrně.



No a poslední štětec, který od elf mám je tenhle roztomilý Kabuki face brush, který je skvělý do kabelky na pudr. Já ho nejradši používám na bronzer, ne na konturování, ale na dodání barvy. Je hustý a asi nejjemnější z nich všech. Stojí 131 Kč.


Takže abych to nějak shrnula, štětce od elf jsou podle mě vážně dobré, hlavně pro začátečníky, kteří nechtějí do štětců moc investovat a kupovat si Sigmu atd. Všechny jsou krásně husté a ještě mi z nich nevypadla skoro ani štětina, tedy až na Blending brush, který pelichá hodně.

Žádné komentáře:

Okomentovat