sobota 12. dubna 2014

Dermacol LoveLips


Tyhle balzámky na rty podle mě poslední dobou celkem frčí a ani já jsem jim neodolala. Je to v podstatě dost podobná věc jako BabyLips nebo i ColorWhisper od Maybelline. Všechny slibují hydrataci a jemné zabarvení rtů.


Já tedy BabyLips ani ColorWhisper nemám, ale za to jsem si pořídila hned 3 LoveLips od Dermacolu. Stojí většinou něco okolo 70 Kč a jsou dostupné v šesti barvách, z čehož každá má svojí příchuť: Jsou také specifické tvarem, všechny jsou vyříznuté do celkem roztomilého tvaru srdíčka.


01 hrozny
02 broskev 
03 meloun
04 jahoda 
05 višeň 
06 čokoláda

První který mám je číslo 04 Amour s příchutí jahody. Abych řekla pravdu, taky jahody z něj rozhodně necítím, spíše takovou sladkou chemickou vůni. Ani tahle barva mě moc nenadchla, sice vypadá hezky v tubě a pigmentace je suprová, ale na mých rtech to prostě není ono, takovýhle lehký odstín červené mi prostě podle mě nesluší, jak už jsem se zmiňovala ve svých nejméně oblíbených produktech za 2013 (zde). Tenhle ze všech tří co mám používám nejméně často, v podstatě skoro vůbec.
  

Další je odstín 05 Amor s příchutí višně. Višeň z něj také rozhodně necítím, ale už tam není žádný chemický zápach, naopak voní hodně sladce jako vanilka. Barva je to hezká a pigmentace celkem solidní takže tenhle bych určitě doporučila.


Poslední, a můj rozhodně nejoblíbenější, je odstín 02 Liebe s příchutí broskve. Příchuť broskve to rozhodně je, voní skvěle a rtům dodá příjemný růžovo-oranžový nádech na celkem dlouhou dobu. Jelikož to není úplně výrazná barva, tak na rtech není až tak výrazný, ale viditelný rozhodně ano a tenhle ze všech tří je podle mě nejlepší!



Tady vidíte jejich pigmentaci, dva vpravo (04 a 05) jsou dost výrazné a 02 dělá spíše příjemný barevný nádech.



Kdybych si bývala nekoupila ten červený odstín tak bych tyhle LoveLips rozhodně doporučila úplně všem, ale takhle bych řekla, že spíše záleží komu sluší jaká barva a také na odstínu. Jinak jsem byla ale překvapena poměrně dobrou pigmentací. Jediné co mi na nich vadí je celkem ošklivé balení a také to, že je dost podobné BabyLips. Řekla bych, že to mohl Dermacol vymyslet lépe, ale jinak za 70 korun dobrá koupě.

Na obrázku jsou všechny dostupné odstíny a příchutě těchto balzámo-rtěnek.


Žádné komentáře:

Okomentovat